2011. május 8., vasárnap

A második szívek - kékek..




Egész héten azon gondolkodtam, milyenek legyenek a következő szívek.
Az asztalomon csomó kupac keletkezett..
Rózsaszínek, barnák, zöldek, drappok stb..


Aztán egyszercsak jött a mennyei szikra.. a kékek, hiszen gyönyörű kék textilem van,
na, így alakult ez az összeállítás..


A szívecskéket kivágtam, és menet közben alakult a kinézetük..


Először az előlapjaikat készítettem el. Ez volt a legizgibb..
Kitaláltam a piroskockásat, a kék farmerosat és a pici lenvásznasat..
/amit a nagymama szőtt, abból készült:) /


Mindegyik közepére gombocska került, aztán felférceltem őket..


Már csak az összeállítás volt hátra. Színes hímzőfonallal, kézzel varrtam őket össze, beállítottam az akasztókat és közben kitömtem..
Na jó, a sötétkéhez használtam a varrógépet is..


És ezek lettek a végeredmények..


Aztán már csak gyönyörködtem bennük..


Még nincs gazdájuk:)


Tetszenek?




A képekre kattintva kinagyítva láthatod őket!
A képek saját tulajdonom, felhasználásuk kizárólag az engedélyemmel lehetséges!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése